Bedruk je eigen t-shirt, mok of tas

Woensdag 29 mei 2024, van 14:15 tot 16:00 | Bibliotheek Oud-Beijerland Centrum (MaakLokaal)

Kosten: €4,20 (plusabonnement), €5,00 (basisabonnement), €6,00 (niet-leden)

Op zoek naar een uniek persoonlijk cadeautje voor jezelf of een ander? Denk aan een persoonlijke mok, bedrukt T-shirt of eigen linnen draagtasje. Voor iedereen die iets leuks wil maken en tevens digitale vaardigheden wil opdoen is er op 29 mei een leuke workshop.

Onder deskundige begeleiding kan een t-shirt of een tasje worden bedrukt met de plotter en heatpress uit het Hoeksch MaakLokaal en/of een persoonlijke mok wordt bedrukt met de mokkenpers. Deze activiteit is geschikt voor iedereen vanaf 7 jaar en vindt plaats op 29 mei van 14:15 tot ca. 16:00 uur in het Hoeksch MaakLokaal in de Bibliotheek Oud Beijerland (Oude Raadhuis, Waterstal 1). De apparatuur in het Hoeksch MaakLokaal is gesponsord door het Oranje Fonds, het Cultuurfonds, het VSB fonds en Stichting Pica.

Kosten voor deelnemer is € 5,- met biebpas, € 6,00 zonder biebpas, € 4,20 met een plusabonnement (incl. 1 mok of tas). LET OP: Neem voor deze workshop zelf een shirt mee. Ieder soort T- shirt of gladde trui is goed. Een extra linnen tasje en een mok kan in het MaakLokaal worden aangeschaft (€ 2,50 – € 2,95). Aanmelden kan via onderstaande knop.