Duurzame garderobe: kleding ruilen & stylingadvies

Zaterdag 25 mei 2024, van 14:00 tot 16:00 | Bibliotheek Oud-Beijerland Centrum

Kosten: €3,50 (plusabonnement), €4,50 (basisabonnement), €5,50 (niet-leden)

Je kent het wel: je hebt een kast vol, maar je weet niet wat je aan moet trekken. En in die volle kast hangen vast ook stukken die je nooit draagt, omdat je niet durft of omdat je niet weet waarmee je ze kan combineren. Voor kledingruilen en advies kun je op 25 mei terecht in het Oude Raadhuis in Oud-Beijerland.

In het kader van de week zonder afval organiseert de Bibliotheek Hoeksche Waard op zaterdag 25 mei van 14.00 tot 16.00 uur een (dames)kledingruil compleet met persoonlijk stylingadvies van styliste Helen Schoffelmeer van Villa vol Stijl.

Hoe gaat het in zijn werk?
• Je geeft je snel op, want er is slechts ruimte voor 15 vrouwen.
• Je zoek 6 tot 10 kledingstukken uit je kast die je een nieuwe eigenaar gunt.
• Je zoekt ook kledingstuk uit wat je graag wil dragen, maar waarvan je niet weet hoe.
• Deze kleren voorzie je van een label met daarop je naam.
• Je brengt ze vóór vrijdag 24 mei voor 14.00 uur naar het Oude Raadhuis in Oud-Beijerland (afgeven bij de balie).
• Op zaterdag 25 mei ben je welkom vanaf 14.00 uur.

We stellen wel een paar eisen aan de kleding:
1. Het gaat om voorjaars- en zomerkleding.
2. Het goed mag niet kapot, versleten, verkleurd of gedateerd zijn.
3. Was en strijk de spullen.
4. De kleding die je niet kwijtraakt, neem je mee terug naar huis.

Kosten € 3,50 plusabonnement / € 4,50 basisabonnement / € 5,50 niet-leden. Inclusief koffie / thee en een petit fours & stylingadvies.

Aanmelden via onderstaande knop.

Helen Schoffelmeer / Villa vol Stijl

Helen is een duurzame styliste uit de Hoeksche Waard. Bij haar boek je een ‘Jouw Stijl komt uit de Kast’ afspraak. Tijdens deze sessie maakt ze mooie, verrassende en draagbare combinaties van de kleding uit jouw eigen garderobe. Een duurzame oplossing waarmee je geld bespaart en je ziet er stijlvol en zelfverzekerd uit.