Je cv werkt: vind de ideale baan

Maandag 27 mei 2024, van 10:00 tot 12:00 | Bibliotheek Oud-Beijerland Centrum

Kosten: €3,00 (plusabonnement), €4,00 (basisabonnement), €5,00 (niet-leden)

Hoe krijg je een voet tussen de deur bij de ideale werkgever? Laat je talenten zien en maak een perfect cv. De workshop JobOn in de Bibliotheek Hoeksche Waard in Oud-Beijerland Centrum op 27 mei is aan een succesvolle cv gewijd.

Met een goede cv is de kans op een leuke baan optimaal. Alleen al om een uitnodiging te krijgen voor het eerste gesprek. Op deze workshop JobOn lichten we samen cv’s door, kijken we waar je goed in bent en hoe je het beste uit de verf komt op de arbeidsmarkt.

Tijdens deze bijeenkomsten op maandag 27 mei 10 tot 12 uur geeft de Bibliotheek Hoeksche Waard werkzoekenden een kans om op een heel laagdrempelige manier elkaar te ontmoeten, te netwerken en kennis en ervaringen te delen. Graag vooraf aanmelden via onderstaande knop.

Over JobOn

Dit is een samenwerking met JobOn, de landelijke community voor werkzoekenden. Tijdens de bijeenkomsten wordt er gebruik gemaakt van de JobOn-toolkit. Typ https://jobon.nl/ om naar de website van JobOn te gaan, hier heb je de mogelijkheid om gebruik te maken van JobOn's eigen events en onlinetrainingen die aanvullend zijn op de workshops in de bibliotheek.