Proeverij met robotjes

Woensdag 22 mei 2024 | Bibliotheek Oud-Beijerland Centrum (MaakLokaal)

Kosten: €1,80 (plusabonnement), €2,20 (basisabonnement), €2,60 (niet-leden)

Kom gezellig kennismaken met de nieuwste familie van het MaakLokaal! De robotjes Beebot, Cubetto, Dash, Spike, Ozobotjes en Bluebot stellen zich graag aan je voor. Dat een bibliotheek boeken heeft weet iedereen, maar dat er nog veel meer te ontdekken valt, is nieuw voor veel mensen. Daarom deze leuke kennismaking met robotjes in het Hoeksch MaakLokaal in het Oude Raadhuis op 22 mei.

Om alvast vaardig te worden in de omgang met robots wordt deze leuke kennismaking georganiseerd. Kom langs met een vriendje, vader en/of moeder om te spelen en leren van Dash, Cubetto, Beebot, Ozobotjes, Bluebot en stoere Spike. Met Dash is een leuk parcours uitgezet. Deze mooie robotsets zijn gesponsord door het Oranjefonds, Prins Bernhardfonds, VSB Fonds en stichting Pica.

Deze middag is geschikt voor kinderen van 4 tot 7 jaar. Aanmelden via onderstaande button.

Aanmelden 14.30-15.30 uur

Aanmelden 16.00-17.00 uur

Tegelijkertijd vindt er in de salon van het Oude Raadhuis de toneelvoorstelling ‘Samen Schitteren’ plaats voor kinderen van 8 tot 12 jaar. Hun jongere broertjes en zusjes kunnen hun talenten in het MaakLokaal tot bloei laten komen. Meer info en aanmelden via onderstaande knop.

Ga naar 'Samen schitteren'