Overzicht

Resultaat 21 - 30 (van 40)

• vr 24 mei BoekStart: Muziek op schoot Bekijk details

Van 10:30 tot 11:15 | Bibliotheek Numansdorp

Een prentenboek komt tot leven met liedjes om mee te zingen en mooie klassieke muziek om op te dansen en naar te luisteren. Dit keer lezen, dansen en bewegen we mee met de leukste boekjes over de lente. Op 24 mei in Bibliotheek Numansdorp.

• za 25 mei Open dag SHOGI club Bekijk details

25 mei 2024 | Bibliotheek Oud-Beijerland Centrum (MaakLokaal)

SHOGI is een strategisch spel van de Samoerais uit Japan. Deze uitstekend getrainde vechtersbazen moesten het niet alleen hebben van hun spierkracht, maar ook van hun denkkracht. SHOGI betekent letterlijk het spel van de generaals en wordt al eeuwenlang gespeeld. Iedereen is welkom om het dit oeroude spel te spelen in de bibliotheek van Oud-Beijerland. Na een korte uitleg van SHOGI club Zanshin kan men meteen aan de slag gaan met dit uitdagende bordspel tijdens de open clubmiddagen!

• za 25 mei Duurzame garderobe: kleding ruilen & stylingadvies Bekijk details

Van 14:00 tot 16:00 | Bibliotheek Oud-Beijerland Centrum

Je kent het wel: je hebt een kast vol, maar je weet niet wat je aan moet trekken. En in die volle kast hangen vast ook stukken die je nooit draagt, omdat je niet durft of omdat je niet weet waarmee je ze kan combineren. Voor kledingruilen en advies kun je op 25 mei terecht in het Oude Raadhuis in Oud-Beijerland.

• ma 27 mei Je cv werkt: vind de ideale baan Bekijk details

Van 10:00 tot 12:00 | Bibliotheek Oud-Beijerland Centrum

Hoe krijg je een voet tussen de deur bij de ideale werkgever? Laat je talenten zien en maak een perfect cv. De workshop JobOn in de Bibliotheek Hoeksche Waard in Oud-Beijerland Centrum op 27 mei is aan een succesvolle cv gewijd.

• di 28 mei Handwerkcafé Bekijk details

Van 14:00 tot 16:00 | Elke week | Bibliotheek Oud-Beijerland Centrum (De Waterstal)

Wat is er leuker dan breien, haken, kleuren, borduren met een potje thee of kopje koffie, wat lekkers en goed gezelschap? De knusse huiskamer van de bibliotheek in het Oude Raadhuis is dé plek om elkaar te ontmoeten, inspireren en tips en tricks uit te wisselen. Haak gezellig aan bij het handwerkcafé!

• wo 29 mei Bedruk je eigen t-shirt, mok of tas Bekijk details

Van 14:15 tot 16:00 | Bibliotheek Oud-Beijerland Centrum (MaakLokaal)

Op zoek naar een uniek persoonlijk cadeautje voor jezelf of een ander? Denk aan een persoonlijke mok, bedrukt T-shirt of eigen linnen draagtasje. Voor iedereen die iets leuks wil maken en tevens digitale vaardigheden wil opdoen is er op 29 mei een leuke workshop.

• di 04 jun Handwerkcafé Bekijk details

• di 11 jun Handwerkcafé Bekijk details