Hulp met taal en digitaal

Onze bibliotheek biedt uitgebreide ondersteuning voor zowel taal als digitale vaardigheden. Of je nu hulp nodig hebt bij het leren van een nieuwe taal, het verbeteren van je bestaande taalvaardigheden, of het ontwikkelen van digitale vaardigheden, wij bieden cursussen, workshops en persoonlijke begeleiding om je te helpen slagen.

Taal

Onze bibliotheek biedt taalondersteuning voor iedereen, met taalcursussen, workshops en persoonlijke hulp om uw taalvaardigheden te versterken en verbeteren.

Ik wil hulp met taal

Digitaal

Onze bibliotheek biedt digitale ondersteuning, met cursussen, workshops en persoonlijke begeleiding om uw digitale vaardigheden te verbeteren en vragen te beantwoorden.

Ik wil hulp met digitaal

Bibliotheek Hoeksche Waard en basisvaardigheden

De Bibliotheek helpt ook bij het verbeteren van basisvaardigheden zoals lezen, schrijven en omgaan met de computer. Meer weten? Bekijk het filmpje.