Kinderboekenweek: Tekenworkshop Arne van der Ree (VOL)

Woensdag 4 oktober 2023, van 14:15 tot 15:15 | Bibliotheek Oud-Beijerland Centrum

Kosten: Gratis

Deze activiteit heeft in het verleden plaatsgevonden. Klik hier voor alle actuele activiteiten.

Op woensdagmiddag 4 oktober is het feest in het kader van de Kinderboekenweek 2023. Kom gezellig naar de Bibliotheek in het Oude Raadhuis in Oud-Beijerland. Om 14.15 is er een ontzettend leuke tekenworkshop door illustrator Arne van der Ree bekend van de illustraties in Pinkeltje. Doe jij ook mee?!

Wie kent de verhalen en de kleurrijke illustraties van Pinkeltje niet? Maar hoe doe je dat nou eigenlijk, zo een mooie illustratie maken? Kom gezellig meedoen met de tekenworkshop in het kader van de Kinderboekenweek 2023 op 4 oktober. De leuke tekenworkshop wordt gegven door Oud-Beijerlander Arne van der Ree bekend door zijn illustraties in Pinkeltje.

De activiteit is leuk voor kinderen van 6 t/m 12 jaar. Zien we jou ook? Aanmelden kan via de onderstaande knop.