BoekStart: Peuterparade in 's-Gravendeel

Woensdag 20 november 2024, van 09:00 tot 10:00 | Bibliotheek 's-Gravendeel

Kosten: gratis

Op woensdag 20 november, organiseert de bibliotheek een gezellige Peuterparade voor de allerkleinsten en hun (groot)ouders. Deze keer staat de poppenkast centraal, met het thema "Wie ben ik?", gebaseerd op het geliefde boek ‘Kikker en zijn vriendjes’ van Max Velthuijs.

Tijdens deze interactieve poppenkastvoorstelling maken de kinderen op een speelse manier kennis met de personages van Kikker en zijn vriendjes en gaan ze samen op ontdekkingstocht naar hun eigen identiteit en die van anderen. Het thema "Wie ben ik?" wordt op een leuke en toegankelijke manier verkend.

Na de poppenkastvoorstelling is er een creatieve knutselactiviteit waarin de kinderen hun eigen "Wie ben ik?" creatie kunnen maken. Dit is niet alleen een leuke manier om de fantasie te prikkelen, maar ook om op een laagdrempelige manier bezig te zijn met het thema.

Kom samen met je kind(eren) naar deze gezellige activiteit in de bibliotheek en laat ze genieten van verhalen, creativiteit en spel! De activiteit is speciaal voor kinderen van 0 tot 4 jaar en hun (groot) ouders.

De activiteit is gratis, maar wel vooraf aanmelden via onderstaande knop.

Let op: Er hoeft alleen een kaartje voor het (klein)kind te worden gereserveerd.