BoekStart: Peuterparade in Oud-Beijerland

Vrijdag 29 november 2024, van 10:30 tot 11:30 | Bibliotheek Oud-Beijerland Centrum

Kosten: gratis

Zie ginds komt de stoomboot uit Spanje weer aan! Wij nodigen alle kinderen tot 4 jaar en hun ouders van harte uit voor een speciale BoekStart Peuterparade, geheel in het teken van Sinterklaas! Het belooft een gezellige ochtend te worden vol leuke Sinterklaasactiviteiten. Het is op vrijdag 29 november in Bibliotheek Oud-Beijerland Centrum.

Tijdens deze feestelijke bijeenkomst gaan we:

Voorlezen: Geniet van prachtige Sinterklaasverhalen die de fantasie van de kleintjes prikkelen.
Muziek maken: Samen muziek maken is niet alleen leuk, maar ook goed voor de ontwikkeling van je kind.
Zingen: Zing mee met bekende en vrolijke Sinterklaasliedjes.
Knutselen: We gaan een Sinterklaas schoentje knutselen die de kinderen op 5 december kunnen ophalen met een leuke verrassing erin.

De BoekStart Peuterparade is een geweldige manier om jonge kinderen kennis te laten maken met boeken en taal. Door samen te lezen, zingen en knutselen, worden niet alleen de taal- en motorische vaardigheden gestimuleerd, maar beleven kinderen ook veel plezier.

Kom en vier Sinterklaas met ons!

Op vrijdag 29 november in de bibliotheek van Oud-Beijerland Centrum. Wij kijken ernaar uit om samen met jullie een onvergetelijke ochtend vol plezier, voorlezen en creativiteit te beleven.

De activiteit is gratis, maar wel vooraf aanmelden via onderstaande knop.

Let op: Er hoeft alleen een kaartje voor het (klein)kind te worden gereserveerd.