BoekStart: Peuterparade

Woensdag 30 oktober 2024, van 09:00 tot 10:00 | Bibliotheek 's-Gravendeel

Kosten: gratis

Beren opgepast! Op 30 oktober gaan de kinderen op berenjacht tijdens de BoekStart Peuterparade in ’s-Gravendeel. De activiteit staat geheel in het teken van het geweldige boek "Wij gaan op berenjacht" van de bekende auteur Michael Rosen.

We beginnen de ochtend met een interactief voorleesverhaal "Wij gaan op berenjacht". Dit leuke verhaal, vol spanning en plezier, zal de kinderen meenemen op een spannende tocht door gras, rivier, modder en bos, op zoek naar een beer. Na het voorlezen kunnen de kinderen hun creativiteit de vrije loop laten tijdens een knutselactiviteit die aansluit bij het thema.

De BoekStart Peuterparade is een fantastische gelegenheid voor jonge kinderen om op een speelse en educatieve manier kennis te maken met boeken en verhalen. Bovendien biedt het een mooie kans voor ouders om samen met hun kinderen te genieten van een gezellige en leuke ochtend. Wij kijken ernaar uit om samen met jullie op berenjacht te gaan!

Het is op woensdag 30 oktober in Bibliotheek ‘s-Gravendeel van 9.00 tot 10.00 uur, voor kinderen van 0 tot 4 jaar met hun (groot)ouders.

De activiteit is gratis, maar wel vooraf aanmelden via onderstaande knop.

Let op: Er hoeft alleen een kaartje voor het (klein)kind te worden gereserveerd.