Kerstdecoratie maken met de 3D-printer

Woensdag 6 december 2023, van 14:15 tot 16:00 | Bibliotheek Oud-Beijerland Centrum (MaakLokaal)

Kosten: €4,20 (plusabonnement), €5,00 (leden) en €6,00 (niet-leden)

Oh dennenboom wat zijn je takken wonderschoon met eigengemaakte kerstdecoraties! En wat leuk dat moderne technologieën hiervoor kunnen worden ingezet. Kinderen leren spelenderwijs 3D-tekenen en ontwerpen hun eigen kerstdecoratie voor in de boom. Het ontwerp wordt met de 3D-printer uitgeprint.

Deze workshop is een introductie in het 3D-tekenen. Hiervoor wordt het programma TinkerCad gebruikt. Kleine eenvoudige modellen worden uitgeprint met de 3D-printer. De 3D-printer en nieuwe laptops zijn gesponsord door het Oranjefonds, Cultuurfonds en VSBfonds.

Deze activiteit is voor kinderen vanaf 8 jaar en vindt plaats op 6 december van 14:15 tot 16:00 in het Hoeksch MaakLokaal in de Bibliotheek Oud Beijerland (Oude Raadhuis, Waterstal 1). Aanmelden via onderstaande knop.