Online leeskring: Nederland Leest (Joe Speedboot)

Dinsdag 26 november 2024, van 19:30 tot 21:00 | Online

Kosten: gratis

In november staat de Bibliotheek in het teken van NL Leest. Doe tijdens de jaarlijkse themamaand Nederland Leest mee met de leesclub van Bibliotheek Hoeksche Waard. Online thuis op de bank. Praat mee over Joe Speedboot.

Op dinsdagavond 26 november van 19.30 tot 21.00 uur vormen we een grote leeskring en praten we online over het boek van Nederland Leest: Joe Speedboot, een aangrijpend en noodlottig verhaal van Tommy Wieringa. Log in en doe mee via ZOOM met deze online leeskring. Wie zich aanmeldt via onderstaande knop, krijgt een dag vooraf een link toegestuurd en kan meepraten in deze grote online leeskring.

Over Joe Speedboot

Joe Speedboot is een roman over liefde en rivaliteit. Het toont het lot van nieuwkomers in een Nederlands dorp. De tragikomische maalstroom van gebeurtenissen geeft het ingeslapen dorp een dynamiek waar het niet meer van zal herstellen. Het boek is gratis mee te nemen in de Bibliotheek. Een cadeau van de Bibliotheek voor de lezers.

Aanmelden voor deze online leeskring via onderstaande knop.