Praat mee met pizza! (GEANNULEERD)

Donderdag 23 februari 2023, van 17:00 tot 19:00 | Bibliotheek Numansdorp

Kosten: gratis

Deze activiteit heeft in het verleden plaatsgevonden. Klik hier voor alle actuele activiteiten.

Ben jij tussen de 13 en 21 jaar oud en hou je van pizza? Wil jij meepraten over onderwerpen en activiteiten in de bibliotheek? Heb jij ideeën voor een evenement? Heb jij de beste debatonderwerpen? Bibliotheek Hoeksche Waard biedt jou de kans om dit te realiseren met de faciliteiten en middelen die de Bibliotheek heeft. Denk mee, eet mee en deel jouw tofste plannen!

Samen met andere jongeren ga je met elkaar in gesprek over onderwerpen als het MaakLokaal, de collectie, workshops en evenementen. De bedoeling is dat er aan het eind van de avond een lijst is met concrete activiteiten die goed aansluit bij de wensen van de jongeren op het eiland. Als je het leuk vindt kun je ook in het vervolgtraject betrokken blijven en structureel meedenken over een aanspreken bibliotheekprogramma.

Er zijn twee sessies op verschillende locaties: op 9 februari in Bibliotheek Oud-Beijerland Centrum (MaakLokaal) en op 23 februari in Bibliotheek Numansdorp (Campus), beiden van 17 tot 19 uur. We ontmoeten je graag!