Programmeren van LEGO robotjes

Woensdag 6 november 2024, van 14:15 tot 15:30 | Bibliotheek Oud-Beijerland Centrum (MaakLokaal)

Kosten: €3,50 (plusabonnement), €4,25 (basisabonnement), €5,00 (niet-leden)

Wat de toekomst brengt weet niemand, maar dat er robots ingezet zullen worden, dat staat inmiddels wel vast. Om alvast vaardig te worden in de omgang met robots wordt op 6 november een leuke workshop georganiseerd in het Hoeksch MaakLokaal van de Bibliotheek Hoeksche Waard.

Met leskisten van LEGO® Education SPIKE™ Essential gaan kinderen zelf aan de slag met robotjes bouwen en programmeren. Deze mooie robotsets zijn gesponsord door het Oranjefonds, Cultuurfonds, VSB fonds en stichting Pica.

Het is op woensdag 6 november vanaf 14:15 tot 15:30 uur, voor kinderen van 6 tot 14 jaar. Aanmelden via onderstaande knop.