Workshop handletteren

Woensdag 7 augustus 2024, van 14:30 tot 16:00 | Bibliotheek Strijen

Kosten: €2,50 (plusabonnement), €3,10 (basisabonnement), €3,60 (niet-leden)

Houd jij van tekenen en mooie letters maken? Kom dan op woensdag 7 augustus handletteren in de bibliotheek van Strijen! Samen leren we de mooiste letters schrijven! Handletteren is het tekenen van mooie en bijzondere letters en woorden. Het is een creatieve manier om met taal en letters te spelen.

Tijdens de workshop leer je stap voor stap hoe je zelf prachtige kunstwerken kunt maken met letters. Ga je aan de slag met een al bestaande tekst of schrijf je er zelf één? Die keuze is aan jou! Een ding is zeker; je gaat niet naar huis zonder je eigen handgeletterde kunstwerk.

De middag begint om 14.30 en alle kinderen van 9 t/m 14 jaar zijn welkom. Aanmelden via onderstaande knop.