Wij zijn genomineerd voor de verkiezing Beste Bibliotheek 2024!

Gepubliceerd op: 13 juni 2024 15:00

Met trots kunnen we mededelen dat onze bibliotheek, gevestigd in het prachtige Oude Raadhuis, is genomineerd voor de verkiezing van Beste Bibliotheek 2024! Deze prestigieuze prijs wordt jaarlijks uitgereikt en wij zijn vereerd om een kanshebber te zijn tussen vele andere geweldige bibliotheken in heel het land. In totaal zijn vijf bibliotheken genomineerd.

Uiteraard gaan wij onze uiterste best doen om deze bijzondere onderscheiding in de wacht te slepen. En jij kunt ons daarbij helpen! Van 1 t/m 20 oktober kan het publiek stemmen via de website www.bibliotheekblad.nl. Samen met de stemmen van de vakjury komt er een winnaar uit de bus. De winnaar wordt op 31 oktober 2024 bekendgemaakt tijdens het Bibliotheekplaza in Den Haag.

We zullen je tegen die tijd zeker herinneren om je stem op ons uit te brengen. Voor nu vieren we alvast een klein feestje, want de nominatie op zich vinden wij al heel bijzonder!